7 گام برای استراتژی های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی جهت بهتر نتیجه گرفتن

7 گام برای استراتژی های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی جهت بهتر نتیجه گرفتن

7 گام برای استراتژی های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی جهت بهتر نتیجه گرفتن

Social Media Advertising Strategy

 

شما آن را احساس کرده ام. محتوای آلی شما از دسترس همان در رسانه های اجتماعی نداشته باشد. در واقع، BuzzSumo پیدا شده پست های فیس بوک از صفحات نام تجاری کاهش 20٪ در تعامل فقط از ژانویه 2017. آخ دیدم. شما قطعا آن احساس کرده ام. اما این که چرا بسیاری از سازمان ها در حال حاضر در تبلیغات رسانه های اجتماعی (پرداخت اجتماعی) بیش از هر زمان تکیه می کنند. این به راحتی یکی از بزرگترین روند رسانه های اجتماعی و شما در مورد هر چیزی برای دریافت مطالب خود را در مقابل مشتریان انجام دهد. شاید چیزی نیست-اما نه مارک قطعا آن را احساس در افزایش صرف تبلیغ رسانه های اجتماعی. این دقیقا به همین دلیل شما باید دقیق و تاکتیکی تر با رویکرد اجتماعی پرداخت می شود خود را.

 

تبلیغات رسانه های اجتماعی راه را برای هدف قرار دادن مخاطبان در شبکه های خاص از طریق اطلاعات دموگرافیک مصرف کنندگان به طوری هدفمند می تواند نام تجاری خود را در فید خود را ببینید. و این واقعا خوب کار می کند که به طور صحیح انجام شود. اما هل دادن محتوای پرداخت در مقابل کاربران رسانه های اجتماعی تصادفی است که نمی بلافاصله کار و یا به خوبی انجام در همه. شما باید استراتژیک با صرف آگهی خود را، انتخاب محتوا، هدف قرار دادن فرکانس و مخاطبان جمعیتی.

به همین دلیل ما اینجا هستیم تا به کمک به کاهش درد از محو شدن دسترس آلی با بهترین آیتم گام به گام اقدام به دریافت استراتژی خود را نه تنها کار، اما به خوبی تنظیم شده است. در اینجا هفت مرحله استراتژی رسانه های اجتماعی تبلیغات ما برای کمک به نام تجاری خود را جلوگیری از پرتاب پول از پایین کشیدن بر روی تبلیغات عملکرد ضعیف است:

مرحله 1: بدانید اهداف کمپین شما و یکی از بهترین انتخاب

بیایید شروع با پرسیدن این سوال مهم ترین اول آنچه را که هدف از استراتژی های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی است؟ رفتن کورکورانه به پرداخت های اجتماعی تنها به شما زمان و پول هزینه. اما هیچ کس می گوید شما باید یک تبلیغ متخصص برای دیدن نتایج.

در عوض، این همه در مورد اولویت بندی اهداف خود و انتخاب یکی از بهترین برای حمله اول. هر نام تجاری تا به یک هدف متفاوت است. و حتی اگر با استفاده از تبلیغات ها Moz LinkedIn برای ترویج کتاب خود و جامعه توسعه، کسب و کار شما احتمالا اهداف منحصر به فرد خود را دارد.

5 شایع ترین اهداف اجتماعی پرداخت

برای کمک به شما شروع طوفان مغزی اهداف مبارزات انتخاباتی خود را، اجازه دهید در پنج گل ترین-مشترک برای تبلیغ رسانه های اجتماعی نگاه کنید:

  1. افزایش ترافیک: اگر شما بر روی وب سایت، وبلاگ و یا فرود محصول صفحات خود را نیاز چشم تر، ترافیک کمک می کند. اهداف ترافیک افزایش کل بازدید کنندگان و تعداد بازدید از صفحه منحصر به فرد خود را. این هدف کامل است اگر شما به دنبال برای ترویج یک سایت جدید، نام تجاری، محصول و یا فروش / معامله.
  2. افزایش میدان دید: آگاهی عالی از نام تجاری خود منجر به خرید بیشتر، به رسمیت شناختن و مشتریان وفادار. اهداف دید بزرگ برای افزایش دسترسی و برداشت، که ایده آل برای کمپین های آگاهی از برند دارند.
  3. افزایش تعامل: چگونه می توان گفت اگر کاربران در واقع می خواهم پست های خود را؟ اندازه گیری تعامل از طریق سهام، نظرات، دوست داشتن و برگزیده می تواند کمک به شما را در درک محتوای کار می کند بهترین. همچنین اجازه می دهد نام تجاری خود را دریافت مکالمه با کاربران است.
  4. افزایش تولید سرب: بسیاری از مارک های استفاده از تبلیغات اجتماعی پرداخت می شود برای کمک به تولید منجر می شود. این است ایده آل برای مارک های مایل به ترویج محتوای دردار و یا سایر منابع است که می تواند کمک به کاربران در نام تجاری خود را سرمایه گذاری تبدیل شده است. این می تواند یک کمپین چند مرحله به عنوان شما می توانید از این کاربران به طور خاص سرمایه گذاری بر روی آگهی بعدی هدف قرار دهند. همچنین کمک می کند مشتریان احتمالی را در درون قیف خود را.
  5. افزایش فروش: خرده فروشان آنلاین مقدار زیادی از گزینه تبلیغات اجتماعی برای کمک به محصولات و خدمات فروش. مارک های می توانید آزمون در تبلیغات پرداخت اجرا برای دیدن علاقه محصول یا برای کمک به تخفیف اجرا به فروش بیشتر. این نیز ایده آل برای مارک های انتشار ویژگی های محصول جدید است.
7 گام برای استراتژی های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی جهت بهتر نتیجه گرفتن
7 گام برای استراتژی های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی جهت بهتر نتیجه گرفتن
مقاله های مرتبط
سریع و جامع راهنمای به فیس بوک بازاریابی

مبارزه با تبدیل و در حال رشد اپیدمی سبد خرید رها؟ تو تنها نیستی. دامنه توجه بازدید کننده به طور متوسط ​​در محل ... ادامه مطلب

مرحله 2: با دقت انتخاب کنید سیستم عامل های اجتماعی شما

در حال حاضر، شما باید در یک برش تبلیغاتی هدف تصمیم بعدی روشن تصمیم گرفت؟ این زمان را انتخاب کنید و را انتخاب کنید که رسانه های اجتماعی شما برای استفاده در آگهی خود را استفاده کنید.

مقدار زیادی از مزایای استفاده از یک شبکه را بر دیگری وجود دارد. با این حال، شما باید به درک هر کسب و کار است دلایل منحصر به فرد خود به ترویج بر روی سیستم عامل خاص است. در اینجا چند سوال کلیدی فوری است که به نظر:

  • آیا این کانال انجام به خوبی ارگانیک برای من؟
  • آیا جمعیتی این کانال مطابقت با نام تجاری من؟
  • هنوز رقبای ما کاربران در این شبکه هدف قرار دهند؟
  • آیا مخاطبان هدف من همواره در اینجا درگیر؟
  • آیا فرمت آگهی من (چند عکس، ویدئو، GIF، و غیره) مناسب پلت فرم؟

به عنوان مثال، Everlane است خوب حضور اجتماعی پرداخت می شود در اینستاگرم. نام تجاری با استفاده از مطالب بسیار بصری به مردم را به کلیک کنید و مغازه. این همه در مورد دانستن که در آن هدف زندگی مخاطبان خود را و جایی که آنها در دسترس ترین است.

مزایای آگهی در هر شبکه اجتماعی

باز هم، هر شبکه دارای مزایای خاص خود را به تبلیغات پرداخت می شود. اما شما نیاز به استفاده از هر پلت فرم. برای شروع، سعی انتخاب یک یا دو شبکه که به بهترین با اهداف و مقاصد خود را ابراز می دارند.

برای اینکه فرآیند خود را کمی ساده تر، اجازه دهید یک نگاه سریع در هر یک از شبکه های بزرگ اجتماعی و ببینید که چه نوع محتوا و بازی آگهی کار می کند بهترین:

  • فیس بوک: مجموعهای از فرمت های آگهی فیس بوک آن را برای مبارزات کسب و کار به مصرف کننده کامل است. اما توانایی آن را مخاطبان مقیاس پذیر بزرگ برای B2B است. این فرمت ایده آل برای گرفتن عمیق تر به مخاطبان خود و کشف مشتریان بالقوه از طریق آگاهی و اجتماعی هستند.
  • نمایش مشخصات عمومی: افزایش فروش ترافیک وب سایت و آگاهی ایده آل برای تبلیغات نمایش مشخصات عمومی است.محتوای بسیار بصری می شود کاربران برای تعامل با محتوا و نشان دادن محصولات در بهترین نور برای تبدیل B2C بالا.
  • توییتر: گزینه های تبلیغاتی مختلف توییتر اجازه مارک های در گرفتن پیروان جدید برای راه اندازی محصول و یا به سادگی شروع یک کانال جدید اجتماعی کار می کنند. توییتر تبلیغات کمک به رشد آگاهی و کلیک درایو به وب سایت خود را.
  • لینک: با جمعیتی بسیار خاص، لینک ایده آل تر برای تعامل کسب و کار به کسب و کار است. مربوط به خود را مبارزات کمک دید افزایش، تولید منجر، و افزایش ترافیک به صفحات وب خود را از طریق محتوای فکر رهبری است.
  • اسنپ چت: این پلت فرم B2C بهترین با این نسخهها کار برای معیارهای تعامل خالص، به ویژه برای مخاطبان جوان است. فیلتر و لنز حمایت آن ساخته شده است برای به دست آوردن کاربران به تعامل، سرگرم کننده و ترویج محصول می باشد. دید و آگاهی نشانگر بالایی برای تبلیغات اسنپ چت می باشد.
  • پینترست: تبلیغات در Pinterest اغلب به تولید خرید و فروش فوری از محصول یا خدمات شما استفاده می شود. محتوای پرداخت شما می آمیزد با دیگر پین، اجازه می دهد نام تجاری خود را به عنوان یک راه دیگر برای فروشگاه وب خود را کار می کنند.

مرحله 3: یافتن وسط زمین از تماشاگران اجتماعی شما هدف قرار دادن

هدف قرار دادن مخاطبان برای تبلیغات رسانه های اجتماعی است کار آسانی نیست. به ما اعتماد کنید، ایم ساعت صرف کار بر روی فیس بوک آگهی مدیر، در تلاش برای انتخاب مخاطبان هدف ما و به اشتراک گذاری بهترین مطالب. تلاش برای انجام این کار در حالی که مطابق صدای نام تجاری خود را، در حالی که به نظر می رسد جذاب را به طور کامل کاربران جدید که هرگز از شما شنیده ام کار دشوار است.

این که آیا شما یک حرفه ای در تبلیغات اجتماعی هستید و یا فقط شروع کار، یک چیز باقی می ماند همان شما باید برای پیدا وسط زمین با هدف قرار دادن خود را. سیستم عامل های آگهی تنها گرفتن پیچیده تر و پیچیده، بنابراین مهم است به صرف زمان خود را عالمانه با ایجاد مخاطبان هدف قابل اعمال است.

برای شروع، فیس بوک کار می کند به عنوان یک فضای بزرگ مقدماتی به کار بر روی مخاطبان اصلی خود را. استفاده از هدف قرار دادن ویژگی های از قبیل بهره هدف قرار دادن مخاطبان به ساخت خود را سفارشی. این اجازه می دهد تا شما را هدف قرار تنها بر منافع و چیزهایی که کاربران مانند و به اشتراک گذاری در گاهشمار خود را دارند.

علاوه بر این، شما می توانید مخاطب رفتارهای ویژگی برای محدود کردن کاربران که مفاهیم خاص مانند خرید رفتار و یا در سفر مقاصد استفاده کنید. همه این کارها منجر به فروش و با رفتارهای مناسب انتخاب شده، شما کسانی که با علامت های تجاری که به شما مربوط فعال هستند را ببینید.

در نهایت، لازم است مطمئن شوید جمعیتی هسته خود را هنگامی که شما کاربران خاص هدایت کنند. و به آن نقطه، شما باید جمعیتی از شبکه خود را بدانید به درک چه مخاطبان به تبلیغات خود را واکنش نشان می دهند.

صرفه جویی در مخاطبان خود را

در فیس بوک شما باید توانایی برای ذخیره و تغییر مخاطبان خود را هدف قرار تنظیمات را با سهولت. همان درست است در LinkedIn و توییتر است. هنگامی که شما شروع به پیدا کردن راه میانه بین کاربران منافع، رفتارها و جمعیتی، صرفه جویی در این مخاطبان.

شما همیشه شانسی برای بازگشت و ایجاد تغییرات به تقسیم بندی شما داشته باشد. با این حال، بهتر است برای جلوگیری از بیش از حد نگرانی در مخاطبان خود را هدف قرار به عنوان شما به احتمال زیاد ویرایشهای پس از آن به هر حال است.

برای مثال، اگر آگهی شما نیاز به هدف قرار دادن بازاریابان اسپانیایی که در آموزش عالی است، شما می خواهید برای نجات این مخاطب است. پس از آزمایش، پس از آن شما می توانید ترفند به هر یک از زیرشاخه را به لحن خوب مخاطبان خود را.

بیایید واقعی اگر می شود شما نیاز به کمک با تبلیغات رسانه های اجتماعی، شما به احتمال زیاد نمی رفتن به ناخن پایین مخاطبان خود را در یک امتحان کنید. که OK! ایجاد مخاطب یک فرایند آزمون و حرکت است. فقط آماده برای یادگیری و ایجاد تغییرات به عنوان شما ساخت از مخاطبان هدف بهتر باشد.

گام 4: یکپارچه در مخلوط با محتوای آلی

شما خود را به اهداف آگهی، شبکه برای ترویج انتخاب کرده اید و ساخته شده است یک مخاطب-اکنون چه؟ از آن زمان به انتخاب چه نوع از مطالب شما می خواهید برای تبلیغ است! قبل از شروع، متوجه است انواع مختلفی از تبلیغات پرداخت شما می توانید از در رسانه های اجتماعی انتخاب وجود دارد.

نه هر نوع تبلیغ برای نام تجاری خود را به کار خواهد کرد. با این حال، یکی از بهترین روش های به دنبال در هنگام ایجاد محتوای پولی است به یکپارچه به خوردها، دیوار و جدول زمانی مخلوط. به عنوان مثال بزرگ این است با TD AMERITRADE تبلیغات در توییتر ترویج شده است.

این آگهی بی ضرر به اندازه کافی راست به نظر می رسد؟ اما بین یک خوراک که در آن کاربر را به روز رسانی های مختلف محتوا با عکس های سهام را مشاهده کنید، این آگهی می آمیزد حق با tweets دیگر. تبلیغات شما لازم نیست که به همیشه مردم را متوقف و اقدام فوری.

در عوض، شما می توانید تبلیغات در اجتماعی به ترکیب و احساس محتوای آلی به کاربران استفاده کنید. بر اساس شاخص Q3 2016 ما، 46 درصد از کاربران مارک های ارسال پیام های تبلیغاتی بیش از حد اغلب دنبال کردن. در اکثر موارد، مردم بدانند که وقتی آنها یک آگهی، همین دلیل است که شما می خواهید برای جلوگیری از ظاهری خیلی اسپم را ببینید.

لنوو با استفاده از فیس بوک آگهی های تصویری برای ترویج محصولات جدید. با این حال، ویدئو شبکه های خوبی با محتوای فیس بوک و به نظر نمی رسد زرق و برق دار تا زمانی که شما در حال حاضر با آگهی مشغول اند.

تحقیقات مختلف رسانه های اجتماعی آگهی فرمت

از نمونه های فوق، قطعا تفاوت در هر فرمت وجود دارد. به همین دلیل است که لازم است برای یادگیری فرمت های مختلف آگهی، بنابراین شما می توانید به خوبی با محتوای آلی در شبکه مناسب در. برای مثال، اگر شما فقط تبلیغات متنی در نمایش مشخصات عمومی استفاده می شود، "پاپ" و یا "وای عامل" خواهد بود بسیار کمتر از یک ویدئو یا تصویر رنگ روشن.

با خوراک نمایش مشخصات عمومی در نظر گرفتن اکثریت قابل توجهی از صفحه نمایش تلفن همراه، شما فرصت بیشتری به درایو تعامل با تبلیغات چشم نواز است. با این حال، که احساس، همان را واقعا مناسب نیست سبک تبلیغات توییتر و یا لینک آگهی.

در حال حاضر، وجود دارد حداقل شش تغییرات از فیس بوک آگهی های تصویری مارک بر روی پلت فرم استفاده کنید. نگاهی هم به درک جوانب مثبت و منفی هر یک از فرمت قبل از تصمیم به ارسال.

مرحله 5: یک قیف های خاص برای کاربران پس از رسیدن از آگهی

یک گام تبلیغ اجتماعی اغلب فراموش است به منظور توسعه یک قیف بازاریابی از اکتشاف تا کاربران را به یک خرید آنلاین و یا در فروشگاه ها. آگهی بعدی با استفاده از یک قیف ساده سه لایه به کاربران از تبلیغات را به خرید یک محصول می باشد. این لایه ها عبارتند از:

  • آگاهی: اولین هدف شما این است برای جذب کاربران مختلف که آیا آنها نام تجاری خود نمی دانند و یا کسانی که بسیار علاقه مند هستند. این بازیگران گسترده کمک می کند تا در چند کاربر از زمینه های مختلف و محدوده های سنی به ارمغان بیاورد.
  • توجه: این مرحله کمک می کند ربط تر به رفتارهای فردی کاربر است. آیا آنها یک مشتری سابق؟ یک فروش بالقوه؟ جدید به نام تجاری خود را به طور کامل؟ شما نیاز به retarget هر گروه متفاوت برای جلوگیری از اسپم به یا تکراری با تبلیغات خود را.
  • معامله: گام محتاط ترین معامله است که شما فقط می خواهید برای ارائه تبلیغات است که به یک فشار است. پس از تبدیل، جلوگیری از هدف قرار دادن به این مخاطبان خاص با محتوای فروش هدایت می شود.

به طور موثر حرکت کاربران این راه را از طریق قیف خود را، شما باید برای ایجاد مراحل را درست در هر منطقه از تبلیغات اجتماعی خود را. علاوه بر این، مشتریان بالقوه خود را باید به صفحات فرود خاص است که به آنها در منطقه خود را از قیف صحبت می رسند.

باز هم، شما می توانید تبلیغات راه اندازی محصول مقدماتی را به کاربران در پایان دم از قیف ارسال ندارد. در عوض، شما می خواهید به تهیه محتوا به طور خاص به سمت سطح خود را از قیف.

هنوز موبایل را فراموش نکنید

آن فراتر از ضروری به تلفن همراه پسند با قیف آگهی اجتماعی خود را. در واقع، مرکز تحقیقات پیو پیدا شده است 80 درصد از زمان صرف شده در رسانه های اجتماعی می آید از حساب های تلفن همراه. این بدان معناست که قیف خود را به یک اتصال آسان از آگهی به صفحه فرود را به معامله.

لبخند باشگاه مستقیم از تلفن همراه از طریق نمایش مشخصات عمومی تبلیغات برای آموزش و اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه در مورد نام تجاری آن است. صفحه فرود ساده اجازه می دهد تا کاربران برای به اشتراک گذاشتن محتوا با نام تجاری، چت زنده خود و یا پیدا کردن اگر آنها برای این محصول واجد شرایط.

قیف کاملا برای کاربران مختلف ورود از آگهی به یک صفحه فرود خاص ایجاد شده است. همه از این است با یک رویکرد تلفن همراه پسند برای حفظ کاربران درگیر با آگهی از پلت فرم بومی انجام می شود.

مرحله 6: بهینه سازی استراتژی قیمت پیشنهادی شما اجتماعی

شما تلاش بسیار زیادی در استراتژی های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی خود قرار داده ام از این راه دور-چرا خطر به هدر رفتن کار خود را با یک روش پیشنهاد قیمت فقیر؟ هنگامی که از آن زمان به شروع پیشنهادی برای تبلیغات خود، آن را بیش از حد آسان به overpay و یا به شدت محدود مخاطبان خود را با مناقصه کم است.

در عوض، شما باید برای پیدا کردن تعادل و بهینه سازی استراتژی مناقصه های اجتماعی خود را به رقابت، اما پول آگاهانه است. برای شروع، قیمتهای پیشنهادی خود را در برابر یک مقدار زیادی از رقبای تلاش برای رسیدن به کاربران همان بروید.

به آن را ممکن برای تمام تبلیغ کنندگان را به یک شانس، یک ساختار مناقصه وجود دارد. اما به عنوان شما به احتمال زیاد می دانید، آن می تواند گران در عجله است. قیمتهای پیشنهادی خود را نگه دارید به حداقل برای شروع و مبارزات انتخاباتی خود را ممکن است به اندازه کافی مشاهده برای مناقصه محدود نمی دانند.

با این حال، این به این معنا نیست که شما باید مقدار مناقصه بالاتر اجتناب کنند. در پایان، شبکه هایی مانند فیس بوک (و نمایش مشخصات عمومی) بر اساس یک کار که در آن هر کس می تواند یک سهم از دریافت عمل بسته به چه مقدار کسی پرداخت می کند.

اگر شما در محدوده پایین رقبای خود را پرداخت، شما در حال رفتن به بدترین برداشت. اما چسبیده در وسط به شما اجازه دیدن برداشت اواسط محدوده در مقابل پرداخت ترین به بالاترین تعداد درگیری.

درک ریاضی در پشت مناقصه

نه استراتژی مناقصه همه همین کار را برای دیگران کار می کنید، همین دلیل است که این موضوع تا برای تبلیغ کنندگان دشوار است. اما ما باید یک استراتژی ما می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با شما است که می تواند به شما کمک کند درک کنند که ریاضی در پشت مناقصه مطلوب.

اول اجازه دهید در این معادله و درک چند چیز:

  • کل هزینه: کلیک در مجموع میانگین هزینه ایکس پستها در طول کلیک کنید (به عنوان مثال 100 کلیک X = $ 100 هزینه $ 1)
  • مجموع تبدیل: کلیک در کل ایکس نرخ تبدیل (یعنی 100 کلیک * 1٪ نرخ تبدیل = 1 تبدیل)

در آن صورت، هزینه های خود را هر کسب است که هنوز هم برابر با: کلیک برابر متوسط ​​CPC تقسیم بر کلیک بار نرخ مکالمات. با این حال، شما به سادگی می توانید حذف کلیک از معادله از آنجایی که آنها حکومت یکی دیگر است. سپس شما در CPA پیدا برابر: CPC متوسط ​​تقسیم بر نرخ تبدیل.

اجازه ندهید که شما از دست دادن فقط رتبهدهی نشده است! بیایید می گویند حداکثر CPA خود را $ 20. شما سعی خواهد کرد برای پیدا کردن حداکثر CPC شما نیاز به تلاش برای دستیابی به CPA خود را است. بنابراین، شما می CPA خود را از 20 $ ضرب نرخ تبدیل تاریخی خود را برای دریافت حداکثر CPC خود را.

$ 20 × 1٪ = $ 0.20 CPC: در مورد ما، حداکثر CPA ما 20 $ است و نرخ تبدیل بالا تنها 1٪ بود، بنابراین شما باید از معادله است. این استراتژی مناقصه اجازه می دهد تا شما را به دقیق در مورد هزینه های با استفاده از داده های تاریخی مشترک است. به احتمال زیاد بیشتر از نه، شما در حال حاضر یک یا دو تا از این اعداد و ارقام، کمک خواهد کرد که شما کشف عامل سوم مطمئن شوید.

باز هم، این برای همه کار نمی کند، اما این یک استراتژی مناقصه امن و هوشمند برای کار با اهداف و بودجه خود را است.

مرحله 7: به طور مستمر به تازه کردن و تست همه چیز

برای هر چرخه مبارزات انتخاباتی آگهی، آن را ضروری است به طور مداوم تازه کردن، تغییر و تست مطالب خود را برای دریافت بیشتر از آن. یکی از بدترین چیزهایی که یک مدیر آگهی می توانید انجام دهید اجازه دهید این است که تبلیغات اجتماعی مختلف خود را دریافت مانده و بیش از حد.

تازه کردن تبلیغات را نگه می دارد مخاطبان خود را مشغول و امیدوارم جلب توجه کسانی که شما در حال retargeting. در اینجا چند راه برای نگه داشتن تبلیغات خود را تازه می باشد:

  • بررسی کپی آگهی: همیشه دیدن آنچه که کلمات خود را، عبارات و تماس های به عمل انجام می دهند برای مخاطبان خود را.اعتماد به نفس در وبلاگ خود کپی و حصول اطمینان آن را به بهترین متن که می تواند با مبارزات خود را بروید.
  • تغییر خلاق:  آیا شما استفاده از عکس ها و یا تصاویر برای تصویر آگهی خود را؟ آیا شما هم از نوع آزمایش کنید تا ببینید چه مخاطبان خود را در پاسخ به بسیاری از؟ ساده ترین تغییرات طراحی می تواند تفاوت باشد.
  • به روز رسانی صفحه فرود: در نهایت، شما باید صفحه فرود خود را چک کنید تا مطمئن تبلیغات شما با موفقیت از طریق قیف تحت فشار قرار دادند. همیشه یک شانس شما می توانید از قیف خود را با یک صفحه فرود کافی از تبلیغات خود را تنگنا وجود دارد.

بدانید خود شما بهترین روش

آخرین مرحله در استراتژی رسانه ای تبلیغات اجتماعی خود را به سنگ تیز کردن در آنچه شما بهترین. بهترین روشها خود را و همیشه تست مطمئن مبارزات آینده آسان تر است. بسیاری از تبلیغ کنندگان با طراحی، محتوا، توسعه و تیم های رسانه های اجتماعی به راه اندازی تبلیغات.

همانطور که شما اطلاعات بهترین شیوه خود را از طریق آزمایش ثابت، شما سریعتر با تیم های خود را کار می کنند و اعتماد به نفس بیشتری از رفتن به مبارزات انتخاباتی بعدی. ما آن را خواهم گفت یک میلیون بار است، اما استراتژی های افراد متفاوت خواهد بود. این به شما این است که چگونه به خوبی و کامل شما در برنامه ریزی کمپین های خود را به دیدن موفقیت واقعی.

 

جوانه های اجتماعی

 

دیدگاه‌تان را بنویسید:

اشتراک گذاری